THIS ISSS THE DA BEST!

Tumblr user BatmanSymbol recording a parody of We Didn’t Start the Fire called I Live Life on Tumblr abou the sub-communities within tumblr. GIRL NAILS IT!


——

Fangirl squeals, Doctor Who, reblog is all I do,
watching Sherlock, Reichenfeels, we need Season Three.

Gorgeous graphics, keyboard smashing, signal boosts and Mako-bashing,
Bryke is trolling, Moffat’s trolling, perfect OTP,

Social justice, F-bombs, food porn, om nom nom,
Mean Girls, “The Life and Times,” and lawnmowers that can fly,

Please stop tagging your hate, this fic never updates,
all my feels, oh my Godtiss, holy shit I’m gonna cry!

I live life on Tumblr
Yeah, I went through hell
to get this URL
cause I live life on Tumblr
Let me love you, bby,
so call me maybe?

Hiddlestoners, Cumberbabes, who cares if they’re twice our age?
Shipping schism, activism, Stewart and Colbert.

Real talk, spam? block, Steve and Tony, Johnlock
and on art blogs, random pics of hair.

Yes this, now kiss, all my feelings in a gif,
Princess Kuzco, SOPA ban, lost ability to can,

Fanart, safe for work? Blatant porn, don’t look
Fluffy fics, fanmix, what the hell is Facebook?

I live life on Tumblr
Yeah, I went through hell
to get this URL
cause I live life on Tumblr
Let me love you, bby,
so call me maybe?

Rage toons, screAMING YELL, Merthur and Destiel,
Ruined life, (you tool,) learned more from my dash than school.

Goodbye MegaUpload, reblog this potato!
Cat pics are heaven-sent, “fuck you” is a compliment.

Superwholock, John Green, badass Katniss Everdeen,
Douche anons, torrent host, this has been a text post,

Bridesmaids, irony, overuse of “literally”
GPOY, lol nope, how’d this get ten thousand notes?!

I live life on Tumblr
Yeah, I went through hell
to get this URL
cause I live life on Tumblr
Let me love you, bby,
so call me maybe?

Ovaries long-gone, screw M. Night Shyamalan,
Askbox limits suck, I’ll tell you ’bout Homestuck.

Game of Thrones, out of spite, killed off everyone you liked -
Amurrica is so free, Post-Potter Misery

Sepia? Hipster found! Existential quotes abound,
Missing E., can’t unsee, ehehehe LOKI’D!

I live life on Tumblr
Yeah, I went through hell
to get this URL
cause I live life on Tumblr
Let me love you, bby,
so call me maybe?

All my creys, typeface and vids I do not understand
Wow rude, spONGEBOB sTOP, too bad I can’t Photoshop

Canon/fanon, what the hey, think I’ll ship it anyway,
Be right back I’m tearbending, why is Finchel still a thing? ((sorry, authorial bias showing, heh))

Special snowflakes, Yu-Gi-Oh, da da dadadada da da AFRO,
Germany, Italy, ship them like Dramione.

No regret, that I met, strangers on the internet
thanks to Rule 34, I can’t even anymore!

I live life on Tumblr
Yeah, I went through hell
to get this URL
cause I live life on Tumblr
Let me love you, bby,
so call me maybe?

Hey, I just met you… and this is crazy. But here’s my number, so call me maybe?